Loving the weather


hejsan mina söta bloggläsare! :D Har ni haft en bra dag? det har jag, och kan fan inte stanna hemma när det är sånt här väder ute. Gosh i love it! Men vid 3-tiden mötte jag Malin, åkte först till Farsta där jag köpte en kofta. Sen vidare till gubbis och solade..Och det var så jäkla najs där! Har aldrig solat där förut hihi. Sen åkte vi hem, åt, sen möttes vi upp igen och tog en lång promenad. Riktigt härligt :) Men nu ska jag göra lite annat och fixa lite saker tills imorgon, och har ont i mina fötter..bbuh poor me! Ska nog försöka fixa fotmassage ikväll ;)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!