Måndag


hejhopp.. ja, jag är hemma från skolan men jag mådde inte så bra inatt. Och min hals var typ helt torr.. usch. Men nu har det blivit bättre, och tror det var bra att jag inte gick till skolan eftersom det var idrottsdag idag, skulle ju inte vart så kul om det bara blivit ännu sämre.. Hehe. Men kom nyss ut från en låååång dusch, så jäkla skönt. Och solen lyser ju som fan?! Så nu ska jag ut och handla lite lunch, en kycklingsallad blir det. Och juste, igår var jag med Winta i några timmar. Gick till konsum och köpte lite, haha sen lite senare åkte vi till Farsta. Men aja, vi hörs senare och ska ändra headern lite idag tror jag! :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!