Onsdag


hejhopp. Är redan hemma! Men fick sluta några timmar tidigare, så åkte hem vid tjugo i tolv. Så jäkla najs! Juste, igårkväll gick jag ut och träffade Winta och Hilina. Hade jättekul med dom och har inte träffat Hilo på aslänge! Så det var skönt, och på fredag eller söndag ska vi ta vårt första dopp..om jag inte bangar. Haha. Men min dag idag har varit strålande, riktigt skönt när allt bara flyter på.. Och har bara några dagar kvar i skolan, sen åker jag ju utomlands innan skolan är slut.. Missar skolavslutningen tyvärr, men det gör inget. Haha åker nästan alltid bort varje skolavslutning, så har missat flera. Det enda jag vet, det är att jag ska vara med i nian. För då är det annorlunda. Men jaja,nu ska jag göra lite saker höhö vi hörs senare då jag också ska lägga in en ASgammal video på mig, winta och hilina. Haha..

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!