Snacks


nämen tjenare jävla mittbenare! :) idag började jag klockan åtta, ovanligt? Nä. Men imorgon har jag faktiskt lite sovmorgon, eller ja typ 50 minuter med det är ju bra, skönt att niornas nationella prov tar upp en hel del så vi slipper lite av vissa lektioner.. Haha. Men skoldagen har varit bra, och när jag slutade åkte jag först hem sen gick jag och hälsade på hos min syster lite. Fast var där någon timme bara, och nu ska hitta på något annat. Skulle dra ut, men får se om det ens blir av. Ser ju ut som det kan börja regna i vilken sekund som helst..Hm. Pissväder. Aja, vi hörs!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!