So damn beautiful


och så jävla najs, för nu är man ledig resten av veckan! Och ikväll ska bästa Beccie och Cassie sova hos mig, eller ah vi ska ha min systers lägenhet för oss själva och bara chilla. Fifan vad najs ;) Sen får vi väl se om vi ska träffa Jimmie (Yummie som jag säger) och Jesper. Haha och får se om elin också kommer. I hope so :) Men imorgon ska vi träffa Emma, Ellen och Malva. Vilken tid vet jag inte riktigt, beror väl mest på när vi vaknar och så. Men runt tre tiden, så vi får se om jag bloggar eller inte. Mer för idag blir det nog inte, ska fixa lite saker nu. Ha en bra onsdagskväll. Pussilull


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!