Time to turn it on


Så. Nu har jag kommit hit till min systers lägenhet, känner mig som en ensamvarg eftersom jag är själv här.. Haha men sitter och dunkar musik. Men nu ska jag bara byta om, sen ner mot tunnelbanan och möta Cassie och Beccie! Ska bara bättra på sminket lite, och känner mig mycket fräschare nu. Har sett hur sliten ut som helst under dagen, vanlig tofs och mjukis och inte orkat bry mig ett piss. Men nu har jag satt i löshåret, plattar håret och PANG mår direkt bättre. Haha vi hörs imorgon, ska möta älsklingarna NU =)


Kommentarer
Anonym

Take it eeeeasy man!

2010-05-12 @ 23:02:02

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!