Tisdag


hejsan alla söta! Har ni haft en bra dag? Det har jag! Yeees, men tror jag är på sånt bra humör pga vädret. Fifan vad najs, man kan ju bara inte vara på dåligt humör när solen skiner och det är så jäkla HOT ute. Och jag tror jag ska ta mitt första dopp snart..Hihi fast inte i den här äckliga sjön, nejnej ska åka runt lite och hitta ett fräscht ställe. Eller ah, nu vet jag ett place! Så jäkla grym jag är. Men annars har min skoldag varit bra, fast jag glömde ta hem alla böckerna som vi ska ha prov i och läxor. Aja, ingen nyhet precis..(för mig) Haha men jaja, ska hitta på något nu. Ska strax äta, sen ska jag väl ut. Puss


bild från förra året, i Spanien på ballkongen :) Mitt riktiga och rätt långt hår! miss :(


Kommentarer
marie

alltså du anar inte hur avis jag är hahahaha går i skolan och sommarjobbar typ när du är borta men jag älskar dig ändå! :(

2010-05-18 @ 16:54:33
E

haha sötan! :D naaaw men när jag kommer hem ska vi ses och sola bada ja allt. Bra för jag älskar dig också :)

2010-05-19 @ 13:07:57
URL: http://emmiitaah.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!