Tisdag


Ja, har ni haft en bra dag? det har jag, fast vädret har varit uselt. Men aja, det hindrar inte mig. Haha men skoldagen var helt okej, fick lite hämnd av en sak som jag gjort.. men aja, sån är jag ju. Busunge som typ alla börjat säga. Hehe och gjorde klart min sak på slöjden, ett tidningställ. Jävla g33k :) Men slutade halv tre och Emma satt och väntade på mig, sen åkte vi till Farsta. Gick runt och letade överallt efter något jobb eftersom vi har operation dagsverk imorgon. Men vi hittade inget där, utan vi ska jobba i Emmas morbrors affär som ligger nånstans ja, jag vet inte vart men ska möta henne imorgon vid tio. Blir säkert najs, och hon är ju så rar så dagen kan inte bli tråkig på något sätt <3 Sen mötte vi också Winta, Tracy och Estela som också letade efter jobb. Men ah, haha sen åkte jag och Winta hem med bussen och för alla som inte visste så är vi grannar. Skönt att hon bara bor 2 trappor upp och hon har varit som en bästavän för mig genom alla bra och dåliga tider. En äkta vän! Och i sommar ska vi fixa minnen som vi gjort alla andra år också hihi :) Ska göra lite annat nu, hörs senare kanske!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!