Tisdag

hello! Har ni haft en bra dag? Min skoldag har varit helt okej. Lite trögt bara, fast ja det är inte så konstigt kanske.. Men fick göra prov i engelska eftersom jag missade det igår när jag åkte hem, men det gick rätt bra tror jag. Haha och sen skulle vi typ ha det i No också, fast han tog det muntligt istället. Tur det ju! Suger verkligen balle när ämnet är NO. Haha.. och jag har blivit rätt brun nu, fick en härlig rand igår när vi solade. Men har bestämt att bara sola 1 gång till, sen åker jag ändå utomlands den 5e. Men aja, skriver mer senare kanske. Vi hörs =)

Bilder när jag, Beccie och Cassie bakade i söndags :D







Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!