Utekväll


hejsan, ah det var jätteskönt att ta en lång promenad med Eila till trångsund. Så ja, mer av det kommer det bli denna vecka, och veckorna framöver! Haha och vädret är ju så jäääkla najs, ren kärlek vafan. Och i helgen ska jag och eila sola, ja inte solarium utan ute! Hoppas det är såhär varmt och soligt då också, men det tror jag. För nu vill man ju få äkta färg, inte fake. Så ja, åh gosh hon har sina tankar..Om en kille som hon tycker jag ska satsa på haha! Men äsch eila du vet våra planer nu ;) Haha juste när jag gick till konsum kom dennis bakom mig och skrämde vettet ur mig som fan så jag tjöt till. Haha dåre men fick ialla lite sällskap. Men ska snacka klart med Elin och Cassie nu som jag gör på msn, Pussen.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!