Gamla låtar


men så jävla bra! bara för att dessa väcker minnen, åhgosh satt seriöst hela sommaren med alla luffare och lyssnade på några av dom här. Haha nejmen men med de söta "farstabarnen" som vissa kallade sig, haha. Och vi g33kade dessa låtar under hela sommaren. Eller ja, det var väl mest jag som gjorde det. Haha och Blanka också, vi skrek typ hela tiden. Blev helt galen när jag hörde dom här låtarna, började gapsjunga=skrika och allt. Shit vilka minnen alltså, mådde bäst då och man hade verkligen världens bästa människor vid sig dygnet runt jämnt och ständigt! Fan vilken stor saknad, men fan vad jag ska se till att fixa massa saker i sommar, ska ta kontakt med massa igen. För just nu är många bara en STOR saknad. Det här ska jag och Winta fixa, det har vi faktiskt lovat och tagit i hand på. Haha tro mig, det kommer bli en back on track igen <3




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!