Lite mer om mig


År 2009 så..

Vad hade du för hårfärg? - Orangeblont 1 dag haha, ljusbrunt, brunt, mörkbrunt, svartbrunt
Hur lång var du? - 1,55 typ
Vem var du kär i? - Mitt ex rätt så länge faktiskt.. robert :)
Hade du nån pojk-/flickvän? - Ja, i typ 1-2 månader.
Vad brukade du göra på fritiden? - Var mycket med kompisar, bloggade och sånt
Vilka umgicks du med? - Mest med Elin, cassie, beccie, miranda och jenny m.m
Var allt bättre då? - Nja, till en viss del faktiskt
Skulle du vilja gå tillbaks dit? - Ja
Har du förändrats? - Nej inte speciellt mycket tycker jag.

Nu:
Vad har du för hårfärg - Ljusbrunt
Hur lång är du? - 1,57 cm
Vem är du kär i - Ja du..hihi =)
Har du nån pojk-,/flickvän - Ja
Vad brukar du göra på fritiden - Försöker träffa alla mina vänner ofta!
Vilka umgås du med -Elin, Miranda, sewas, becca & "våra" grabbar(a)                   
Hur ser du ut? - Såhär just nu


Har du:
Kysst någon - Ja
Sovit brevid någon med samma kön - Ja
Sovit brevid nån med motsatt kön - Yes
Slagit ner nån - Haha.. nä "jag slåss som en tjej" som eric alltid säger.. -.-
Ljugit för en bra vän - Nej eller tror inte det.. hehe inget jag minns iaf.
Svikit någon - Ja..

Vem:
Skrev du senast till på msn - Knappt inne där, hatar msn haha..-.-
Kramade du senast - Elin och becca samtidigt hihi =)
Sov du hos senast - Elin
Vill du vara just nu - Berusad.. haha nej skoja det är jag ju alltid så! :o
Ringde dig senast - Rebecca igår typ

Vad:
Drack du senast - Oboy
Köpte du senast - hm minns inte haha
Gjorde du igår - Var i skolan, och sen åkte till min syster ett tag
Ska du göra imorn - Först skolan och slutar tidigare! Ett + där sen hittar man väl på något.
Vill du göra just nu - Uuuuut! Fast ska det snart typ haha :)
Åt du senast - korv och någon pissäcklig potatishög typ som jag knappt vågade röra..Haha
Är närmast dig som är rosa - Ett springband ni vet sånt man tränar på, haha :p

Kärlek:
Du har sårat nån så den började gråta - Ja..
Nån har sårat dig så du börjat gråta - Mitt ex..på någon "parkenfest" fast för riktigt länge sen.

Ärlighet:
Du har gjort nått som du lovat nån annan att inte göra - Ja, har väl hänt
Jag har gjort något som jag har lovat mig själv att inte göra - Ja..
Jag har smugit ut utan lov - Haha nä typ inte, eller nja inte här hemma iaf haha.. :p
Jag har ljugit för mina föräldrar vart jag är - Ja
Jag har en hemlighet som ingen vet om - Ja, det finns en faktiskt..
Jag har fuskat i ett spel - Haha ja.
Jag har struntat i ett prov - Ja, fast lärarna säger ändå inte åt mig så :)

Dåliga Tider:
Jag har skadat mig sjäv - Nej
Jag har druckit alkohol - Ja
Jag har tagit medecier mot drepression - Nej
Jag har sovit en hel dag utan att behövt det - Nej haha.
Jag har vaknat gråtande - Ja
Jag har somnat gråtande - Ja

DÖDEN:
Jag hatar begravningar - Aa.. 
Jag har sett någon dö - Ja, eller på sätt och vis det var en bilolycka som hände.
Någon du har känt som nyligen som dött - Ronja, kaninen ja.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!