Valborg


hello sweeties! Har ni haft en bra valborg? Själv var jag med becca, Jesper och Nemo <3 Träffade några andra också fast inga jag eller becca kände. Men dom drog vid åtta typ. Tur det haha! Hade jättekul och trevligt faktiskt hihi. Vi var mest ute, åkte till Farsta för att se på majbrasan fast när vi hade kommit ungefär halvvägs dit så ändrade vi oss och gick tillbaka hit till Farsta strand. Haha sen väntade vi på jesper för han skulle hem en snabbis, sen gick vi alla hem till mig och bara tog det lugnt =) Hade ialla fall mysigt. Och grabbarna drog hem vid elva. Idag vaknade jag och becca vid elva tror jag, och har inte gjort så mycket mer sen dess. Imorgon ska jag ialla fall träffa dom tre igen! Har ju alltid så kul.. Men orkar inte sitta här nu, vi hörs imorgon! Tudels


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!