You make me crazy


Åhfan, har hänt en hel del idag.. Haha men så jäkla kul! Fast orkar inte berätta om allt, men jaja. Ialla fall har skoldagen varit so good. Och när vi hade musiklektion skulle jag fjanta till mig lite, så när en kille i min klass ska sätta sig ner på stolen drar jag bort den, och hela han föll och slog i huvudet så det blev värsta såret. Han skrek som fan och allt, så fick ta skit av vikarien. Haha men seriöst, jag och Cassie satt och DOG av garv! Det såg så jävla kul ut och hade inte trott att han skulle få så ont, men ja.. Sen blev jag kallad för "gangster", "misshandlare" ja allt sånt möjligt resten av dagen. Haha! Men det gillar vi. Som sagt, vissa i klassen ska passa sig, för jag är "kapabel" till farliga saker.. Haha not! Gud så löjlig jag är nu :p Men sen hade nemo sprungit ut och tagit mina SO-böcker, och sen från ingentans hade några killar i 7c tagit den. Så fick dra upp till deras lektion, men då var dom borta sen möter jag Jesper och frågar vart den är, och JO dom låg i papperskorgen i deras klassrum. Fifan vad skabb! Aja, bara min vanliga vardag liksom.. Juste bilden var fan rolig, för vi skulle vara ute och ta bilder och tog lite bilder med eric.. Haha fast fick radera dom snabbt efteråt..Hihi men ska strax ut på promenad, kanske hörs efter det eller imorgon! Ha det bäst, ska försöka att chillipilla med livet nu.


Kommentarer
Cassie :*

Hahahahahahahaahahaha! Jag dör fan fortfarande av garv. Asså seriöst jag säger bara Emma goes bad! ;):D<3

2010-05-20 @ 22:05:06
URL: http://beccieocassie.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!