10 oktober

Halu däääär. Idag vaknade jag runt tio, sen har jag inte gjort så mycket mer. Var ute en stund nyss, hade fjällisen men fy vad varmt det blev. Fast hade massa tröjor under så.. Haha. Brukar kunna ha den sena kvällar, då det är som kallast. Aja, idag ser mig dag ut såhär - PLUGG. Ja, jag pluggade faktiskt igår någon halvtimme ungefär. Nu måste jag bara försöka bli bättre.. Har prov i spanskan på tisdag, NO på torsdag. Dags att börja satsa nu om jag vill bli något bra i min framtid. Jaja, nog snackat om det. Vad har ni för er idag? Egentligen är jag såhäääääääär sugen på att färga håret. Men näe, måste spara lite pengar så jag kan köpa mig en tunn fjällräven. Har ingen höstjacka precis, så det behövs. Men aja, nu ska jag chillipilla med plugget. Jag ska bli en nörd, plugghäst. Hahaha.. puss


Haha bra där Miranda..vårt MVG barn i klassen. =)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!