17 oktober

Godmorgon, vaknade för någon timme sen fast är sjukt trött. Ska bara vara hemma idag och plugga faktiskt.. Har prov i NO på tisdag, vill åtminstone få ett G nu..ska försöka kämpa mig upp till det. Kan ju inte suga resten av mina skolår liksom. Haha usch, nu fick jag precis en hård klump i halsen. Tänk hur många år jag har framför mig?? :( Fyfan är det enda jag kan säga. Aja, igårkväll kom Elin, Cassie, Beccie, Chrille och Jesper hit. Mötte Chrille först sen väntade vi på dom andra, drog hem till mig direkt. Det var ju sjukt kallt ute! Haha sen kollade vi lite på tv här, snackade och sånt. Men det var riktigt mysigt iallafall =) Drog ut vid kvart över nio, fast vi var bara ute i en halvtimme typ. För alla frös så vi bestämde oss att gå hem hit till mig igen. Men ah, då kollade vi på skräckfilmen som gick på tv typ Hide and Seek. Haha beccie och Elin satt i köket för att beccie inte klarar av att se skräckisar.. Sötnos :) Men alla drog hem vid halv tolv, och jag stannade hemma skulle ju sova hos Elin men klockan var ju ändå rätt sent så det var nästan ingen idé då. Jag somnade iallafall vid 2.. Men nu ska jag göra lite annat, vi hörs senare kanske. Hare gött!




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!