6e oktober

Måste bara säga att tiden går ju fort som fan! Redan oktober..helt sjukt. Men iallafall hallå där läsare! Har ni haft en bra dag? Det har väl jag haft. Helt OK, bara vanliga lektioner som jag inte har något att berätta om. H3h3 hade läsning sista timmen, följde med eric och feri till matten. Vet inte varför men jaja gjorde ändå bara 2 tal. Lollo var också där som satt och snackade hela tiden, ruliga jag tog massa finfina bilder på henne såklart ;) Sen visade läraren någon video på youtube på typ några killar som har gått i vår skola förut, och dom hade gjort någon drivfilm. Men shit fifaaaan vad jag och eric satt och skrattade, yea seriöst den där videon var sjuk. Hahah! Nu har jag precis ätit upp mitt bröd, ja jag har bakat bröd helt själv! Minns ni att jag bakade förut också? Ja det var samma bröd. Men blev galet sugen på det, och det blev riiiiktigt gott. MMMM passar bra där i min mage =) Men hörs senare, ciaaaaaaaaaaao.


GAAAAMMAL, haha men kolla minen.. vettefan vad jag gör.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!