7e oktober

Haluuu. Orkar inte berätta så mycket om skoldagen, jävligt tråkig iallafall. Tur att jag har mina brudar där då.. försökte vara så mycket som möjligt med beccie och cassie på våra små raster för att stå ut med denna otroligt långa dagen. Och blev lite småsur också, så drog en stund från SO lektionen. Sen var jag borta ett tag, kommer tillbaka och tanten var typ sur och sa att någon hade "tjallat" om att jag skolkat? what? Hahahahaha så jävla synd om den människan, gjorde inte ens det. Var bara ute och snackade med B and C och deras schööööna grabbar i klassen som knäppte upp ens bh. Gillllllla stort. Not. Haha men sen var jag väl lite småsur hela dagen, slutade 4. Säger bara fuuuck this shit med skolan just nu, fan tror ni seriöst alla är mvgbarn eller? Nej årets skämt så in my ass. Haha hade engelska prov också som jag inte ens har pluggat till, glömt bort så det gick väl sådär på 6 sidor eller vad det var.. Höhö åkte till Farsta, mötte min syster, hittade inget fint köpte bara en söt bh. Kom hem för en stund sen, ska bara ta det lugnt nu. Fryser jäkligt mycket, fyfan. Aja, see ya puss!


tagen för nån dag sen uteeee.


Kommentarer
Anonym

SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖT

2010-10-15 @ 19:37:05

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!