Addeboy vs. Cliff - Beep my Beep



Haluuuu, sitter och lyssnar på den där låten just nu. Så sjukt grym, jag diggggggar den stenhårt. Haha, aja vaknade rätt sent idag eller ah men iallafall är rätt trött eller seg i huvudet. Men cassie sitter och bombar på msn, man orkar ju bara inte svara då. Hoppas du läser det här Cassandra =) Juste igårkväll kom Elin, Beccie och Cassie hit. Åt lite chips och pratade för fullt. Gick ut runt halv tio och bara luffade. Är glad att jag har dom som bästavänner. Går inte att ha några bättre eller stördare. Hihi, har fixat mig lite nu. Inte något speciellt men ikväll ska jag träffa C och brudsen och några fler i think. Sen ska vi slagga hos Elin. Myspys som alltid. PÅ HÖÖÖÖG NIVÅ. Haha aja, skriver inte något mer idag så ni får ha en bra lördag! PUSS

Kommentarer
Cassie =]'

Jag inte vilja läsa den smörja! kapisch (A)?<3

BäStAvÄn :')<3

2010-10-16 @ 16:41:21
URL: http://beccieocassie.blogg.se/
Emma

Hahaha gör inte det då (a)<33333

2010-10-22 @ 22:49:32
URL: http://emmiitaah.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!