Äntligen loooov!

Gosh vad skönt det är nu. Lättnad, var så jävla glad idag sista lektionen. För det betydde att slippa skolan en hel vecka. Skönt alltså! Slutade tjugo över 3, gick med chrille en bit, eller till tunnelbanan. Snackade om massa kul, yesyes. Nej men han är söt den där pysen alltså, my man u know (a) sen åkte jag hem, och strax ska jag äta. Sen ska jag till hökis tror jag, träffa brudarna och bara chilla. Imorgon blire en härlig kväll med dom, fast det blir det ju ändå alltid så! :) Haha, och en sak till jag har bestämt jag ska göra under lovet är att vara med marie så mycket som möjligt! Miss this times när bara hon och jag var som tajtast och kunde ses varje helg. Så nu känner jag att jag ska få det tillbaka, are you with me Marie? :'D jamen vi hörs senare eller imorgon då. Ha en sjukt bra kväll, och ett gal1 najs lov! Pusss

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!