Chill

Hej, kan väl säga att dagen har varit rätt bra. Hade typ tre riktiga lektioner, sen sket jag och Elin att äta skolans mat för seriöst, det såg ut som riktig spya blandat med fisk. Fyfan, så vi åkte till Farsta och åt på donken. Vi skulle ändå på någon teater med skolan där i farsta, så ja vi var lite tidiga.. Haha men teatern hette typ Tjilla eller tjalla och var helt galen ju. Och såklart när jag sitter längst ner och längst ut typ kommer en kille som var med i teatern och var utklädd till en tant, drar upp klänningen och flashar med sina kalsonger framför ögonen på mig och skriker eller om han sjöng, snacka om att jag höll på att dö och typ höll i mig i elin. Hahahaha fyfan vad pinsamt.. Såklart alla skulle hålla på att snacka om det efteråt också. :p Träffade Nathalie Randelin som också var där med skolan, shit vad längesen det var jag träffade henne så det var lite kul eller mycket kul! :) Men nu ska jag göra lite annat, så vi hörs senare. Byebye

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!