Dålig uppd.

Hej där. Har inte skrivit något idag, orkar inte berätta speciellt mycket heller. Men slutade halv fyra typ, åkte till vällingby med Elin, beccie och cassie. Köpte mig en jacka. Kom hem, bara vart hemma och tittat på tv. Borde ha pluggat, men det har jag glömt bort helt.. Oupsi. Har prov i spanskan imorgon..höhö önska mig lycka till? Ligger iallafall i sängen just nu, kollat runt på lite olika jackor. Tror jag har hittat en till jag vill ha.. Hm. Snackar med söta "C" också. Han är så finfin enligt moi..:) Hihi, nej gud vad busigt det här känns. Borde inte skriva mer nu, hörs imorgon! Puss och godnatt mina få läsare.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!