Dear blogreaders

Hej på er där ute. Ni som läser min blogg, egentligen är den inte ens intressant tycker jag..Haha men kul att en del verkar tycka det iallafall :D Jag har lovat några vänner att blogga mer, så ja jag ska väl ta och göra det. Men har inga intressanta saker att skriva om, ni skulle väl kunna ge förslag om vad ni skulle vilja att jag skrev mer om, t.ex frågestunder, outfits, musiksmak osv? I don't know. Aja, idag har jag bara vart i skolan. Fick inget gjort på en enda lektion, awesome. Känner mig sämst i min klass typ, men jag kan verkligen inte jobba på vissa lektioner och speciellt inte när jag är trött! Dom flesta är skitduktiga typ, och så kommer jag hej IGbarn.. Jaja inget att grubbla över, mitt egna fel ju. Men slutade iallafall vid tjugo över 3, följde med chrille en bit, älsklingen är så jäkla söt o snäll hela tiden. Alltså jag har aldrig haft någon kille som är som han :$ Lucky! Men nu är jag hemma, och ska ta något att äta. Ingen är hemma så jag får väl hitta på något mat själv, någon god. Haha vi hörs dear blogreaders, pusshej!


Förut när beccie tog hål i överläppen på moi..haha.

Kommentarer
Angelica

Sv. Tackar!

Jotack det är bra med mig! :)

2010-10-25 @ 19:38:38
URL: http://angelofmyheart.blogg.se/
matildaa

sv: Åå, taaack så mycket!

behöver din åskit i bloggen ;)<3

2010-10-25 @ 20:54:38
URL: http://bbabeh.blogg.se/
Beccie

dagens outfit Lillfingret! :D ♥

2010-10-25 @ 21:13:12
URL: http://beccieocassie.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!