Hello there!

Godmooooorgon! Eller kanske lite sent att säga nu? Hehe.. Men igårkväll åkte jag iallafall till hökis, var med brudarna hela kvällen. Elin, Beccie och Cassie är seriöst hela sjuka in the head, man blir som man umgås säger jag bara. Haha! Men vi hade iallafall gaaal1. Kom hem vid kvart över elva, och jag var så jävla trött så skev det tilloch med på FB. Liksom intresseklubben antecknar. Haha men vaknade vid elva idag, och inte föräns nu har jag börjat fixa mig. Är fortfarande trött :$ Men ska strax torka håret, haft inpackning när jag tvättade det, nu fan ska det bli lite förändring med mitt hår. Ska klippa det också, fast måste göra det själv eftersom ingen i denna familj vill ta och göra det! Dom vågar nog inte ta risken.. eller? Höhö men jaja, hörs kanske senare om jag hinner blogga. För ska ju till hökis igen och träffa brudarna som jag ska tillbringa hela kvällen/natten med! Härligt värre. C-YA LATER


Kommentarer
Jackie

Blev du veckans blogg? Kika in på min och kolla!

Tack för din medverkan!

2010-10-30 @ 23:42:47
URL: http://shackee.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!