Hemma

Ja kan börja med att säga HEJ! Har ni haft en bra helg? Gjorde ni något speciellt igår, och det är ju halloween idag? Vi tjejer körde halloween igår, eller okej men vi fixade oss till emos. Hahhahahah så jävla kul, gud vad fiiiiina vi alla blev :') Satt i svart sprej i håret och hela köret. Sen gick vi ut så, bara för skoj skull för det gjorde vi förra året också när vi var fjorrar, och vi har redan planer för nästa år.. Haha men vi mötte lite grabbar lite här och var igår. och så jävla kul när vi såg ut som vi gjorde, man ba diediedie. Haha men vi satt mest och chillade bara borta vid skönstaholm, då kom några som visade sig vara jimmy, david och nån kille till. Satt och snackade rätt länge, men sen drog vi iallafall. Det blir ju så sjuuukt kallt ute nu för tiden.. UUUH. Så vi gick hem och tror vi somnade ganska tidigt. Eller okej efter två tror jag.. Men idag har vi bara tagit det lugnt. Bakade kladdkaka, eller Elin och Beccie gjorde det. Jag var rätt trött, men inte konstigt när man sover bredvid Cassie en hel natt. Ni ska bara veta, she is craaaaazy. Typ låg och sjöng och ja jag vet inte vad. Men kom hem för nån timme sen, stod och snackade med Thor och Sammi vid tuben, och nu ska jag bara ut en liten sväng. Så vi hörs senare kanske, och bilder kommer när jag får dom av dom andra. Pusssssss


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!