I love this way..

Hello sunshines! Idag har jag ju vart med Beccie och Cassie. Vi åkte till Farsta centrum, kollade runt lite och fattiga jag var i farten.. Så jävla tråkigt. Men aja, köpte mig ett par strumpbyxor iallafall för en billig lapp. Men dom var faktiskt ganska fina, svarta med några ränder eller mönster typ =) Men efter Farsta åkte vi till hökis, gick hem till beccie och hon noppade mina ögonbryn. Jag ville ha tunna, och jag blev jättenöjd :D Men åkte hem vid halv 5, var ju tvungen eftersom jag har utegångsförbud, får bara vara ute till en viss tid nu i helgen.. it's sucks -.- Jaja, skriver nog mer ikväll för jag har ändå inget annat för mig. Så hörs senare? PUSS


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!