I love you most of everything.

Hej där. Vanlig skoldag, hade hemkunskap sista timmen. Var jäkligt kul och rasmus och jag börjar faktiskt jobba bra ihop.. Haha. Slutade 4, jag och brudarna gick hem till Elin. Sen åkte vi hem till mig, sen till Farsta C och tog bussen till fagersjö. Hade sällskap på bussen med Nemo..höhö. Fast vi var inte ens där länge så åkte tillbaka hit. Såg ett peddo som satt och glodde skitmycket. Skarr..usch vi blev ju bara så äcklade när han försökte blinka med ena ögat eller "flörta" men han var ju typ cp så det såg ut som cpryckningar från en handikappad peddo och störd på samma gång. Synd. Haha men aja, ska inte skriva mer nu. Hörs imorgon tror jag. Pusspuss

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!