Let this be the end.

Hejhejhej hemskt mycket hej! :) Bara vart i skolan idag, gick inte till första lektionen men kom till elevsamlingen iallafall. Hade helt glömt bort att den var idag..men kul vare ju. Skönt att slippa nån lektion eftersom det håller på nån timme typ. Aja, under läsningen läste jag och Nemo på i engelskan.. Haha vi båda skulle ha omprov idag så han hjälpte mig jättemycket faktiskt. Satt i 40 minuter och han typ tvingade mig att lära in alla ord i min lilla fnutteskalle. Bra att ha en sådan broder! :) Men efter det gjorde jag provet, gick väldigt bra. Får hoppas på G nu, verkligen hoppas.. Kom hem vid kvart över tre typ. Och nu sitter jag och pluggar, eller ligger här i sängen och känner att jag bara inte orkar mer. Och det är prov imorgon i SO om franska revolutionen. Jag menar, vafan ska man behöva kunna det för? Jävla piss, historia kan väl inte vara så viktigt i framtiden när man söker jobb och sånt, eller hur? Fast vad vet jag, men det är inget jag vill kunna precis.. Aja, ska bara läsa på lite till sen orkar jag seriöst inte mer. Blir säkert omprov på det också, skulle inte förvåna mig ett dugg. Men jaja, ska vila lite sedan blire Kungarna av Tylösand klockan 22.00 sista avsnittet fan :'( enda programmet som har lite FÖR mycket skön humor i sig alltså. Me like! Vi hörs, puss

Kommentarer
C.C

''- Ja så du söker jobbet som kassör här på (framtida affär), sätt dig ner och känn dig välkommen.

- Tack.

- För det första... Kan du något om den franska revolutionen?

- Va... Ehh... Nej... Och varför ska jag kunna det som kassör?...

- Jo du förstår, vi har ju en tidsmaskin är i affären och vi lockar ofta hit kunder från franska revolutions tiden, de är galna i vårt sortiment. Men eftersom du nu inte vet något om den så måste jag tyvärr säga nej till din ansökan ha en bra dag.

- Men...

SLAM (Dörren smälls igen)

- ... ... ... FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!''

Och det är så det kan gå till =)

2010-10-27 @ 20:05:10
världens bästa elin

hahah ja det är vi verkligen :') LOVE YOU TO!♥

2010-10-28 @ 15:43:36
URL: http://ttypelins.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!