Mobilbloggar

Ska sova strax. Ligger här i sängen, har inte skrivit något och egentligen orkar jag inte göra det nu heller..men allt för er eller hur? Haha.. Har bara haft vanlig skoldag, drog hem till beccie efter skolan. Hade kulkul som jag alltid har haha :) sen åkte jag hem en halvtimme och är nu hos min syster, ska slagga här över natten. Lång skoldag imorgon, börjar åtta och slutar fyra.. Inte kul nånstans. Usch, men ska iallafall till älsklingen direkt efter. Så det blir nog bara massa myspys :$ Ska försöka göra det bästa utav dagen, hihi men han åker upp till bollnäs över helgen så får inte träffa honom på några dar då.. Aja hörs imorgon då mina söta bloggläsare! Godnatt

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!