Mobilbloggar - I väntan

Halu. Sitter i korridoren och väntar på att beccies lektion ska sluta. Just nu har hon franska, låter som dom kollar på någon film typ. Aja, tänkte dra hem för jag har håltimme i typ två timmar? Helt sjukt, och är ensam för jag har inte samma lektion som vissa andra. Har elevens val, och beccie skulle vara själv annars eftersom cassie är hemma. Slutar fyra iallafall, och jag är fett hungrig. Äckligt skolmat man får, så tyvärr kan jag inte äta den rena spyan. Haha måste fan få med mig beccie ut sen och köpa något bröd typ.. Fick pengar av en kille i min klass. Men är man skön så är man. Hörs senare! Puss

Kommentarer
C.C

Skolmaten... Brrr... Den hette ju Trädgårdsmästarens kycklinggryta... Börjar undra om de la i trädgårdsmästaren istället för en höna i grytan... Som när det var Cowboygryta, la de cowboys i den? :o

2010-10-21 @ 23:10:33
Emma

Hahahaha ja, det börjar man ju undra =) Man kunde verkligen inte äta deras finfina gryta. Nej seriöst det såg riktigt äckligt ut. NEJ TILL SKOLMATEN. Haha

2010-10-22 @ 22:52:28
URL: http://emmiitaah.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!