Mobilbloggar - Kort om dagen

Ja halu där alla mina läsare :') Haft en bra dag? Tycker det känns fett skönt nu för efter imorgon har jag lov. Sjukt najs, ska se till att hinna med mycket under veckan.. Men vet iallafall att jag kommer vara med brudarna mycket, köra halloween och vi har ett speciellt tema som förra året fast då var vi fjortisar haha. Jäkligt najs ;) sen sover vi nog hos nån också. Bra start på lovet! Och ska vara med chrille också, får träffa hans lillebror, som tydligen vill träffa mig.. Haha jag e barnvänlig gott folk :) Sen blire nog massa annat göttigött och godsaker ;) Men min dag idag har faktiskt vart väldigt bra. Satt ute med elin när jag hade håltimme i typ två timmar. Sen gick jag till elevens val och slutade 4. Gjorde SO-provet också, gick inte så värst bra.. Men whatever. Hörs imorgon kanske, annars får ni ha det jättebra! Pussilull

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!