Mörkvitt - På en frusen bänk

Haluuuuu, har precis bakat bröd. Eller la nyss i den i ugnen =) Jag är ju bara för bra på det där.. får väl hoppas på ett gott resultat i hemkunskapen! Har inte gjort så mycket mer sen jag kom hem från Farsta centrum med Marie. Bara varit hemma, men det regnar ju ändå ute. Marie älskar ju regn, but nooot me. Haha alltså den här låten som jag ska lägga in nu, ja den sitter helt fastklistrad i skallen på mig. Jävla drog typ. Huhu men aja, jag skriver nog inte mer idag. Och denna vecka ska jag försöka fixa skolan lite bättre, så jag ska väl försöka plugga lite mer istället för att sitta här framför datan. En vecka borde jag väl åtminstone klara? Jarå. Men lovar att inte sluta blogga helt iallafall, haha skulle aldrig börja plugga så mycket. Men har 2 prov i veckan, och jag har inte ens tagit med mig några böcker hem alls.. Good luck. Men en sak till ska ni få veta, jag ska behålla hårfärgen jag har just nu, och inte bli mörkare nu i vinter. Ska låta det vara tills i have money och kan göra något åt det. Men ljushårig vill jag iallafall vara. That's it. Det var allt för mig idag, så vi hörs när vi hörs!


Kommentarer
Just Music♫

Sv: Tack :) jag tycker oxå att din blogg e bra :D

2010-10-24 @ 20:03:36
URL: http://musicjokesgossip.blogg.se/
C.C

Namn: Emma Johansson Problem: Hårfärgningsberoende, Ofokuserad på Skolarbete och Regn. Lösning: Jag vet inte. Jag vet inte. Och jag vet inte. Jag är sämst :3

2010-10-24 @ 22:06:29
Angelica

Fin blogg!

Allt bra med dig? :)

2010-10-25 @ 00:45:25
URL: http://angelofmyheart.blogg.se/
Gabbie♥

Hej du har chansen och bli veckans blogg på min blogg! Det är bara o klicka in o anmäla sig



Kram!♥

2010-10-25 @ 11:46:55
URL: http://hothothottie.blogg.se/
Emma

Hahah C.C du verkar känna mig väldigt bra!! :D

2010-10-25 @ 16:53:26
URL: http://emmiitaah.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!