Orienteringsdag

Yes, fast kom hem för ett tag sen. Klarade det med brudarna på 1,5 timme. Haha bra för att vara oss så.. =) Sen åt vi, hade galet seriöst ingen av oss är normal. Man tror alla tar något varje dag innan skolan börjar, inte ens jag känner mig normal när jag är med dom...men vad ska jag säga? Jag är jag, är mitt riktiga jag när jag är med dom. Haha men nu ska jag bara chilla, sen ikväll ska jag träffa dom igen! Så vi hörs när vi hörs, hare GÖTT! Trevlig heeeeeelg, sup och svälj!


NYÅÅÅÅÅR 2010 MED ELIN OCH BEEEECCIE! HAHAHAHA SCHNYYYYGGOOO.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!