Plugg, plugg, plugg!

Ja kan ni fatta vad jag håller på med just nu? Eller just NU har jag lite paus. Har bara pluggat engelska i en timme, och om en kvart ska jag plugga ännu en timme till. Hade utvecklingssamtal idag, gick väl helt ok. Trodde det skulle gå sämre, men skönt känns det iallafall. Klart jag har IG i några ämnen, eller typ två så som jag är just nu med skolan, läxor, prov och sånt..något jag visste skulle komma upp. Men bara ta och bita ihop, för jag har redan börjat ikväll.. Okej det kanske är för att jag har en dag/kväll på mig att plugga till engelska omprovet som jag har imorgon? Inte förens idag tar jag hem böckerna..stupidgirl. Därför måste jag plugga nu ikväll så det donar i huvudet, för måste bara få G på omprovet.. Och tänkte först skita i det, men fick sedan reda på att jag kommer få IG i betyg hela denna termin om jag inte går dit imorgon. Sista chansen sa min lärare för har inte gått dit förut heller.. Men jaja, orkar inte snacka mer om det! Nu vet ni iallafall vart jag håller hus och vad jag gör. Haha och skriver nog inte något mer ikväll, måste börja plugga på SO provet efter detta, då vi har prov på torsdag. Så vi hörs när jag har klarat allt, önska mig lycka till om jag nu överlever efter allt trams med texter det vill säga.. Puss!

Kommentarer
Angelica

Sv. Jaa, jag kommer börja blogga igen idag eller imorgon förhoppningsvis :)

2010-10-27 @ 09:47:44
URL: http://angelofmyheart.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!