School and City

Haloj där. Bara vanlig skoldag idag, körde innebandy på idrotten. Något som gillas.. fast jag kan inte direkt vara seriös inför min klass. Lite pinsamt för alla tror väl att jag typ är helt jävla korkad sometimes, och ja men jag kan iiiiinte vara seriös framför dom. Så är det bara, och att vara med Elin gjorde inte saken bättre heller.. Haha två dumma brunetter som skrattade hela tiden. Men vi gjorde mål iallafall flera gånger, good girls. Även fast det inte var sååå speciellt svårt då men ändå. Hihi sen slutade jag vid tjugo över 3, åkte hem en stund och tvingade med mig min ena syster till stan. Letade runt lite överallt efter en tunn fjällräven, men tillslut kom jag iallafall fram till Naturkompaniet och köpte mig en svart. Jäääättenöjd! Har ju velat ha en så länge, nu har jag det äntligen. Puh. Kostade mig några månadspengar det där.. Men whatever. Har bara chillipillat ett tag nu, pluggat lite NO också faktiskt. Men tror ändå inte det kommer gå något vidare på provet imorgon.. jag får bara inte in allt i huvudet. Jävla skithjärna, typ hur liten som helst. Aja, ska göra lite annat nu och får se om jag skriver något imorgon. Ska nog åka hem till my loooooover efter skolan, så ja har jag tid så bloggar jag (a) Annars så hörs vi! Tjaaaarå.

Kommentarer
djustd

kikar in..kram! =)

2010-10-19 @ 00:45:11
URL: http://djustd.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!