This is life

Haluu! Har vart med beccie, elin och cassie idag. Mina älskade lingonfrön, var med dom igårkväll också:D Fast först var jag med beccie och cassie bara, snackade massor om allt nytt som händer. Så grymt härligt! Tog även hål i min överläpp, gick ju bra. Jo men faktiskt gjorde det det, men fick inte precis i pluppen där bak. Jaja, kanske göra hos någon riktig då. Har gjort själv förut också, fast aa knas. Men sen gick vi till Elin som inte mådde så bra, smög in till hennes lägenhet utan att hon visste om att vi skulle komma.. Hihi sen skrek vi lite och drog med henne ut efter beccies hotande om att ta elins jacka och spola ner den i toan. Sjuk idé.. Haha men var ute lite, chillade och hade mys. Nästa helg har vi lite planer, ännu mysigare! :) Men vi hörs senare kanske, för nu ska jag faktiskt plugga lite efter allt mammas tjat.. Uschfyblä. Ciao!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!