You make me smile like never before

Hej där, och ja jag vet. Suuuger på att blogga, men skitsamma jag orkar inte bry mig. Har en del andra saker för mig faktiskt.. Så det får ni stå ut med. Aja, orkar inte berätta om alla dagar för jag minns knappt. Men igår slutade jag 4, hade elevens val sista timmen med Beccie och Cassie. Dom är ju bara för störda, seriöst :D Hihi sen kom C till min lektion, och vi åkte hit till FS en stund.. men tog bussen till sköndal nästan direkt, så vi åkte hem till honom. Fick träffa hans söta hund, han skrämde upp mig innan på bussen och sa att den säkert skulle skälla och hoppa på mig typ, hahahah så söt men gissa om jag blev uppskrämd.. men den var faktiskt lugn mot mig, eller ah när vi var ute med den hoppade den ju runt som fan :D Han vet ju att jag är rädd för rätt stora hundar.. Haha. Men stannade hos honom till kvart i åtta, myyyyyys. Och imorgon har vi lite mer planer, eller vi två ska vara med brudarna och deras grabbar.. Haha u know ;) Så det blir nog roligt. Men vi hörs för nu ska jag göra lite annat, och ikväll ska jag ut och röja runt. Så vi hörs när vi hörs! Pussss



Blondiiiiiin som första gången, läääängesen nu.


Kommentarer
**

Jag går in på din blogg så fort jag har tid :D din blogg äääääger

2010-10-15 @ 19:36:03
Anonym

Haha ahaaa =)

2010-10-22 @ 22:48:50
URL: http://emmiitaah.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!