12 september


Halu där! Igår vid 4 åkte jag till hökis och sedan firade vi Elin! Hade suuuuuperkul och dom är verkligen världens bästa och vår humor, gaaaah tror jag dör när jag är med er :') Men ah, nu har vi ännu en till fjortis bland oss, Elin.. Haha ;) Kom hem runt nio typ, och idag vaknade jag runt halv elva. Sen mötte jag Marie och vi var lite i Farsta. Jag köpte mig ett par byxor, men vettefan om jag ska byta färgen till svart.... Hm har värsta beslutångesten nu ju! Men jag kanske behåller dom jag har nu.....Eller inte. Men äsch kan lika gärna göra det och kanske köpa ett par svarta också? Aja. Vi mötte också upp Viktoria, maries & hennes systers kompis :) Så bjöd hon oss på fika! Gott med chokladbollar, visst marie? Vi åt iallafall inte bara en idag..Haha ;) Men orkar inte skriva mer nu, ska ta och locka löshåret tills imorgon. I like it! Ska nog börja ha så mycket oftare. Puss på er, och puss till min älskling för jag saknar dig, har inte ens hunnit träffat dig något under helgen ju, och det suger ju rejält buuuh.. :')<3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!