15 september

Halu. Idag drog jag till skolan, fast det regnade ju som fan imorse. Och vi hade skolfoto, snacka om att man kände sig finfin när man vart ute i värsta vädret. Usch! Aja, har bara haft en vanlig skoldag. Inget speciellt hände precis. Har iallafall pluggat lite i engelska boken ikväll som man tydligen ska göra till imorgon. Och jag ligger nog bara såååå efter i matten, eller tror det iallafall ååhh. Och jävla svenskatest som gick åt *pip*. Har ju alltid vart bra i svenskan, måste vara fel på läraren börjar jag tro. Men jaja, nog om skolan. Allt bara skiter sig ändå. Haha :) Imorgon är det iallafall hökarängsloppet, ska försöka vara lite duktig och ta det seriöst. Juste, igårkväll bakade jag bröd och gjorde det idag också. Haha har liksom fastnat för det där brödet, sååå sjukt gott. Blir nog mästare snart tror jag (a) Men ska göra lite annat nu, se på Skånefruar som börjar 21.00 och Kungarna av tylösand kl. 22.00! Haha mitt program det dära, HÖHÖ vi hörs puss


Världens bästa <3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!