2 september


AAAAAALOHA! Har bara vart i skolan today, fast när vi hade slutat stannade jag kvar med Elin, beccie och Cassie kanske mer än en timme var det iallafall. Hahaha men vi är sååå noobs av oss :') Och vi snackade med jesper sjuuukt länge, men ahaaaa vi har våra planer. Nej driver, gosh vad mycket jag skojar nanana. Fast jag har börjat retat honom fast på ett bra sätt, eller vi och det är nog bara vi 4 som fattar. Sprang fram och sa varje gång jag såg honom "You can puke in my hand if you want to!!" Hahahah jag skrattar tilloch med utav det själv men ah ni kanske fattar why :') Sen kom jag hem för någon timme sen, några jobbiga snubbar på tuben som satt och vinkade, blinkade och sånt till mig. Öh? Som tur var kom christian så jag sa åt honom att stanna med mig och det gjorde han. Haha men jag hatar jobbiga killar som ska hålla på när man inte ens känner dom, usch. Aja, skriver mer senare för nu ska jag faktiskt plugga lite! Har SO prov imorgon.. Wish me luck babes!



Haha två gamla bilder från lovet, jag den "blonda"..
Ser ni att jag typ har ena foten uppe i luften på båda bilderna? Hah..


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!