21 september

Halu, okej jag orkar egentligen inte ens skriva. Bloggtorka.. usch. Men har iallafall bara vart i skolan idag, hade hemkunskap som typ var den enda lite mer "roliga" lektionen idag. Fast vi fick inte göra nåt, hade bara teori. Sen har det väl inte hänt så mycket mer, hade NO och då jobbade jag med Christian och Max. Haha mina särbarn det där :) Skulle ut och hämta mossa och typ 4 blad av olika sorter? Men dom där sprang ju runt överallt och så tappade man bort dom och hittade dom lite här och var. Haha fast sen när vi kom in tyckte vår lärare att vi var konstiga typ, nejmen seriöst jag fattade inte ens vad vi skulle göra med det där.. Hahah det var sjukt pinsamt igår på NO lektionen. Vår lärare visade upp en burk som vi hade lagt i jord utifrån skogen och det var för ett halv år sen ungefär. Sen sa han något om att varför lever växterna så bra fortfarande här i tror ni? Jo för det låg en fet jävla lång mask där i. Och sen kom ju det bästa, någon frågade vilka som hade gjort den där burken. Och jo, det var jag, Elin och Rebecca! Snacka om att jag höll på att dö, hur fan lyckas vi lägga i en mask där i? Haha den har tydligen växt jävligt mycket. Så äckligt. Haha.. aja, ska göra lite annat nu. Kanske dra ut om det inte börjar regna, usch jag hatar verkligen att vara ute i regn medans marie älskar det.. du är inte klok människa hih =)<3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!