25 september

Haluuu. Igårkväll åkte jag en stund till Morris, mötte Elin, Beccie och Aida och senare kom Cassie och massa fler :) Var där rätt länge, både ute och inne liksom do our thing.. Haha nejmen ;) Sen stängde det vid halv elva, och då drog vi till Gubbis för att ja jag vet inte varför men en kompis skulle iallafall hem. Stod på något ställe rätt länge, mötte thor jesper och sanne så vi alla stod där bara. Hahaha men kom hem vid tolv och idag har jag haft öppet hus i skolan. Men hade bara 2 lektioner sen vare konsert och min Elin & Miranda spelade dom är ju bara sååååå jävla grymma! Alltså seriöst jag ryyyyser haha så bra. Men drog hem sen, fast mötte några och köpte lite gött. Men nu ska jag inte göra så mycket, ska typ vara ute ikväll och sen hos min syster eftersom jag inte får vara hemma. Nej men alltså min ena syster ska ta hit sina kompisar typ. Så ah, inget mer bloggande idag tror jag. Lovar att bli bättre nästa vecka, och är ledig både måndag och tisdag då. Skulle egentligen sova hos elin idag men kan typ inte.. men ska höra om vi kan göra det någon av dessa andra dagar nu när vi har ledigt. Hihi men vi hörs, puss!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!