<3




Haha vilken härlig bild på oss! :')
du ska veta att vi kommer fixa det här, vi bara ska få det som förut. Gamla goda tider..
Men lita på mig Marie, och tveka absolut aaaaaaldrig på om du behöver prata, för du är ändå 
den som vet allt om mig, den jag litat på i flera år och den jag har sjukt mycket minnen med.
Att sabba en sådan bra vänskap vi har, trots alla gånger folk har dragit isär oss så vi slutat umgås,
är vi ändå starkast tillsammans. När vi inte har träffats på länge känner jag saknaden och oftast blir
jag bara så arg, för jag vet ju att jag behöver dig och jag vet att båda har sårat.
But I need you, oavsett hur det ligger till.
Jag älskar dig vännen <3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!