Allvarligt snack såhär på kvällen..

Ja, i helgen när vi färgade Elins hår fixade vi mitt också. Jag fick bort allt svart tror jag, ja det lilla som var svart iallafall. Sen färgade jag det med en jätteljus brun färg, och positivt att det svarta försvann. Men vad ska jag göra nu för att få det ljusare? Liksom jag vill inte göra avfärgning, det sliter ju oerhört mycket och gör jag det får jag ta smällen om jag tappar allt hår.. Så nej till avfärgning right now. Jag ska väl försöka en gång till att göra det ljusare, men efter det yes i'm done och tänker låta det blekas av sig själv, vi har ju verkligen sommarsol ute nu också? Yeah. Nejmen får väl försöka bleka det massa utomlands, vet ni om att jag kanske drar till ett varmt land under julafton? Hihi.. ;-)

Kommentarer
Beccie

Dumma Emma som alltid ska åka utomlands! >:-(

2010-09-30 @ 07:07:55
URL: http://beccieocassie.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!