Be strong

Ibland känner jag mig bara så oönskad. Och det är den känslan som gör mig helt svag ibland, när det enda man vill är att bara börja om igen på nytt. Men när man inte kan börja om och vet om det, vad gör man då? När det känns som allt man har påbörjat snart kommer rasa ihop. Jag försöker tänka positivt, men det dåliga i bilden följer ändå med vad jag än gör och hur jag än tänker. Det finns något som skadar mig, något som gör ont och sårar.. Men vad? Jag kan inte sätta pricken över i:et på det.

Kommentarer
Denise

Hej igen =)

Ja hör gärna av dig när du har pratat med henne för om hon inte vill ha den så är jag intresserad =) Kram

2010-09-22 @ 16:10:02
URL: http://denisesmycken.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!