Crazy shit

Hej mina söta läsare! Ja, tänk för att jag vet att ni faktiskt är söta.. det är ju trotsallt min blogg ni läser så? Haha nej driver. Har inte gjort so much ikväll, chillipill. Är hur trött som helst, ville dra ut men nöten Sofia skulle se på idol. Haha och imorgon vill hon typ äta på donken, jag som kör diet. Höhöhöhöh eller inte. Men jo ska fan börja göra det. Efter imorgon då.. Haha sitter och snackar med min tuttifnutti vid namn Cassie på MSN just nu. Gissa vad vi snackar om? Rätt svar får en länkning. Och tro mig, vi är så fjantiga men det gillas! :') Ska fortsätta skriva med denna härliga typ, hör av er om ni vill något. C-YA!


SHIT I BRALLAN VILKEN FIIIIIIIN ORANGEGULBLOND HÅRFÄRG JAG HADE FÖRUT! GRR PÅ DEN..

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!