Hair


Har köpt hårfärg idag, glömde säga det. And guess what? Jo färgen är typ jääättemörk. Men det gillas! Ska färga det på onsdag och då ska Elin hjälpa till. Båda slutar tidigt då därför.. Iband är jag bara så konstig, ena månaden vill jag ha blont och blonderar det runt 3 gånger om inte mer? Men har ju aldrig lyckats få den färgen jag tänker mig liksom.. Och andra månaden vill jag ha jäääättemörkt, medans nästa månad ljusbrunt med ljusa slingor i? Jag kan inte bestämma mig. Men jag säger det såhär, helt öppen framför er. Detta blir sista gången jag färgar det, iallafall det här året ut. Annars får väl någon komma och raka av mig allt hår så jag slipper problemen.. Haha ;o


Ljusbrunt

Typ lite mörkbrunt

Svart/brunt


Nästan svart typ, effekten ändrad lite så det ser svartare ut.

Brunt

Haha första gången ljusare i 6:an.. Halva håret ljust underhåret brunt..

Typ jätteljust brunt med lite blont i.

Mörkbrunt typ.

Blont andra gången i 7an..


Ja har nog lite mer bilder för har ju haft nästan samma färg flera gånger.. Jävlar vad slitet mitt hår måste vara :o

Kommentarer
Cassie' =]

Jag tcker du ska ha ljusbrunt hår med blonda slinger :D<33

2010-09-06 @ 18:51:06
URL: http://beccieocassie.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!