Hooooome

haluu. Haft en bra dag? Det har väl jag haft kan man säga. Eller ja dagen är ju inte precis slut än, haha.. Men kom nyss hem. Bara vanliga tråkiga lektioner som man fattade noll på. Sen fick jag veta mitt resultat från matte provet vi hade förra veckan, kan väl säga såhär..Jag sög hästballe. riiiiiktigt hårt. Men min lärare är ju så snäll som inte tänker ge mig ett IG. Så ja, nu ska jag faktiskt börja skärpa mig. Jag bara måste! J*vla krav.. Aja, ska snart ut och köpa lite saker. Men innan det ska jag nog ta och dammsuga, har redan fått pengar för att göra det. Haha och lite extra mooooney skadar ju inte precis. Vi hööööööörs gott folk! =)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!