Hos Elin med Cassie

haluuuuuu sweeties! Igårkväll var vi ute ganska länge. Var lite på morris en halv timme bara, sen stängde det och vi lallade runt lite. Senare sprang vi över någon motorväg, jävligt galet. HAHAHAHA men vi kom iallafall till en donken, hade glömt pengar och det hemma hos pääälin så blev inget för mig men de bjöd på lite gött. Idag vaknade jag sent, nejmen elin var redan uppe så. Och nu har vi fixat oss lite grann, Cassie kom också så nu är hon här eller hon har vart det ett tag. Bruden är ju inte normal nånstans, och nu sitter hon och gapar här bredvid mig och ba "ooooh?!" & nu står hon med en tändare och tänder och säger "duuu röker väl inte?" med sitt söta lilla leénde när det är hon som står med den. Haha nu förstår ni nog vad jag pratar om normalitet. Aja, ska väl tagga snart, elins grabb kommer hit så ja. Vi hörs kanske senare! Puss

En låt jag satt på nyss, visar miiiiiiin bästa sida av musiksmak. HAHAHA

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!