I can just see us together


Haluuuuuu! Har vart i skolan idag, eller alltså vi hade åttornasdag. Och fyfan vad tråkigt det var måste jag säga, uuuäääk. Vi åkte till bagis, och sen gick vi flera miljontals kilometer. Nejmen jag har ont i hela fötterna och hörde att det var runt 10 km om inte mer. Jävla fittsak. Och det var så jävla onödigt, för när vi väl var framme var vi där kanske en timme bara och åt och det var fan på något konstigt golfställe? Sen var det dags att åka hem igen, assåå ååååh! Nej fan sånt där skit gör jag aldrig om, haha. Hade inte ens gått om jag hade vetat vad vi skulle göra -.- Och det var typ 7 st bara från min klass, yey jättekul. Tur att Elin, Beccie och Cassie underhöll en hela tiden! Haha my sweeties :) Åh vi har våra plans på G som vanligt, nejmen driver blir lite chillipill i helgen bara. Aja, hörs senare för nu är jag bara trött! Bye


JAG SKA NOG FÄRGA HÅRET MÖÖÖÖRKARE SNART IGEN ;)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!